Regulamin sklepu
REGULAMIN
zakupów w sklepie internetowym on-line
www.norpol.pl
I. DEFINICJE
- Sprzedawca – NORPOL Norbert Polok z siedzibą w 47-100 Strzelce Opolskie, ul. A.Mickiewicza 37, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 756-146-13-34 oraz REGON: 531223980, który prowadząc działalność gospodarczą pod nr rejestru ewidencji działalności gospodarczej 3001 - dokonuje w ramach norpol.pl sprzedaży towarów lub świadczenia usług.
- norpol.pl – stworzony przez NORPOL Norbert Polok, otwarty serwis transakcji on-line, pozwalający na oferowanie i sprzedaż towarów oraz zawieranie umów kupna sprzedaży pomiędzy Sprzedającymi i Kupującymi, utrzymywany przez NORPOL Norbert Polok w domenie norpol.pl.
- Sklep – sklep internetowy, którego właścicielem jest Sprzedawca, działający pod adresem norpol.pl oraz prowadzący sprzedaż za pośrednictwem serwisu norpol.pl.
- Kupujący – zarejestrowany Użytkownik, który w ramach norpol.pl zawarł lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą.
- Umowa – umowa zawarta w ramach norpol.pl na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu Sprzedawcy norpol.pl pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, której przedmiotem jest sprzedaż na rzecz Kupującego towaru lub świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego usługi.
- Regulamin Sprzedawcy norpol.pl – niniejszy Regulamin Sprzedawcy działania serwisu norpol.pl dostępny pod adresem https://norpol.pl/regulamin.
- Informacje – dane zawarte na stronach internetowych norpol.pl dotyczące Sprzedawcy, Sklepu oraz towarów oferowanych przez Sprzedawcę, m.in. nazwy, dane teleadresowe, opinie, opisy oraz zdjęcia i ilustracje graficzne towarów, oznaczenia producentów towarów itp.
- Użytkownik – użytkownik Internetu, korzystający z portalu norpol.pl, nabywający lub zamierzający nabyć towary lub usługi prezentowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem norpol.pl.
II. WARUNKI ZAMÓWIENIA
- Kupujący składający ofertę kupna zobowiązany jest do zaakceptowania Regulaminu norpol.pl, w którym zawarto podstawowe warunki zawarcia Umowy oraz niniejszego Regulaminu Sprzedawcy norpol.pl, w którym zawarto szczegółowe warunki Umowy.
- Zamówienia realizowane są tylko na terenie Polski.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy, w tym niezgodny z Regulaminem norpol.pl, sposób korzystania z norpol.pl przez Kupującego oraz wynikające z tego konsekwencje.
- W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, Umowę ze Sprzedawcą zawrzeć może wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w imieniu tego podmiotu wszelkich czynności związanych z rejestracją oraz do wykonywania wszelkich praw i obowiązków tego podmiotu jako Kupującego.
- Sprzedawca może żądać uwiarygodnienia przez Kupującego jego danych, w tym w przypadku aktualizacji danych Kupującego, poprzez przesłanie do Sprzedawcy wymaganych dokumentów.
- Kupujący określa adres dostawy poprzez wypełnienie formularza zamówienia, o którym mowa w sekcji III Regulaminu norpol.pl. Zamówiony towar/usługa będzie dostarczona pod adres wskazany zgodnie z postanowieniami niniejszego ustępu.
- Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną przez Kupującego Sprzedawcy. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca weryfikuje, czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu Sprzedawcy norpol.pl). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca poinformuje o tym Kupującego.
- Po złożeniu prawidłowego zamówienia, Sprzedawca przesyła niezwłocznie Kupującemu informację o przyjęciu zamówienia na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji w norpol.pl. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania Kupującemu przez Sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia.
III. SPOSOBY PŁATNOŚCI I DOSTAWY
- Płatności za nabyte w przez Kupującego towary lub zamówione usługi (cena oraz koszty dostawy) dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnionych przez Sprzedającego w norpol.pl , są to:
a) Przelew bankowy
b) Przelew on-line
c) Gotówka - Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
Przedmiotowe usługi świadczy Dotpay S.A. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Wielickiej 72, 30-552 Kraków, NIP 6342661860, REGON 240770255, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000296790, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 4.000.000,00 złotych, kapitale wpłaconym 4.000.000,00 złotych, na podstawie Regulaminu usług dostępnego pod adresem: http://www.dotpay.pl/o_serwisie/regulaminy/. - Użytkownik dokonuje zakupu towarów oraz zamówienia usług według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez Kupującego. Dla przesyłek kurierskich do 2mb i do 50kg wynosi standardowo 19,99zł brutto (16,25zł netto). Ceny standardowe przesyłek nie dotyczą towarów ponadgabarytowych (większych niż 2mb), paletowych, o ciężarze powyżej 50kg oraz towarów na bębnach, które są rozliczane wg zasad ujętych w pkt.III.4-5 - W przypadku dokonania przez Kupujacego zakupu towarów ponadgabarytowych (ponad 2mb), paletowych i powyżej 50kg Sprzedawca każdorazowo przed realizacją zamówienia powiadomi Kupującego e-mailowo o zmienionych kosztach transportu w celu akceptacji zmienionych kosztów transportu. Dopiero po akceptacji i zapłacie przez Kupujacego zamówienie będzie realizowane.
a) przesyłka ponadgabarytowa o długości większej niż:
2mb -> koszt transportu wyniesie 108,24zł brutto (88,00zł netto)
6mb -> koszt transportu wyniesie 738,00 zł brutto (600,00zł netto)
b) przesyłka paletowa lub powyżej 50kg w przypadku zakupionego towaru o wartości:
do 1845,00zł brutto (do 1500,00zł netto) -> koszt transportu wyniesie 132,84zł brutto (108,00zł netto)
powyżej 1845,00zł brutto (powyżej 1500,00zł netto) -> koszt transportu gratis - W przypadku dokonania przez Kupujacego zakupu towarów na bębnie lub europalecie Sprzedawca każdorazowo przed realizacją zamówienia powiadomi Kupującego e-mailowo lub telefonicznie o zmienionych kosztach zakupu i transportu w celu akceptacji i zapłaty przez Kupującego. Po zwrocie bębna lub europalety przez Kupującego, na wskazany przez Sprzedawcę adres, Sprzedawca niezwłocznie dokona zwrotu pieniędzy za bęben lub europaletę na rachunek bankowy wskazany przez Kupujacego i wystawi korektę faktury.
- Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego. Sposoby dostawy udostępnione w norpol.pl przez Sprzedawcę to:
a) Odbiór osobisty (miejsce odbioru Sprzedawca określił udostępniając taką informację w norpol.pl po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu Kupującego ze Sprzedawcą)
b) Przesyłka kurierska - Przesyłki kurierskie realizowana są przez Pocztę Polską lub przez inne firmy kurierskie w przypadku przesyłek ponadgabaryrytowych, paletowych lub powyżej 50kg.
- Kupujący powinien dokonać sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.). W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. O zaistniałej sytuacji należy niezwłocznie zawiadomić Sprzedawcę telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
- Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie towaru z przyczyn leżących po stronie Kupującego – np.: wskutek wskazanie nieprawidłowego adresu dostawy. W takiej sytuacji Sprzedawca umożliwi Kupującemu w miarę możliwości odbiór towaru ze, wskazanego w norpol.pl, miejsca odbioru osobistego chyba, że strony uzgodnią inny sposób przekazania Kupującemu towaru.
IV. PRYWATNOŚĆ I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe Kupujących będących osobami fizycznymi będą przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych w celu świadczenia usług przez Sprzedawcę, jak również w celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa Sprzedawcy, w tym Sklepu, a także dotyczących usług i towarów prezentowanych w Sklepie. Przetwarzanie zbieranych danych będzie się odbywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Podanie przez Kupującego swoich danych osobowych jest dobrowolne.
- Dane osobowe Kupujących mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
- Sprzedawca zapewnia Kupującym, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.
- W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Kupujący ma w szczególności prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu na jego szczególną sytuację, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych, gdy Sprzedawca zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania przez Sprzedawcę danych osobowych Kupującego innemu niż Sprzedawca administratorowi danych.
- Poufne informacje dotyczące Kupujących, w tym dane osobowe Kupujących są chronione przez Sprzedawcę przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.
V. REZYGNACJA Z ZAKUPU I ZWROT TOWARU
- Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny ( Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.Zwracany towar powinien być oryginalnie opakowany, bez naruszenia zawartości.
- Zwracany towar wraz z fakturą lub paragonem należy odesłać na adres Sprzedawcy:
NORPOL Norbert Polok, ul. A.Mickiewicza 37, 47-100 Strzelce Opolskie - Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu przesyłki. Przekazanie pieniędzy nastąpi wyłącznie przelewem bankowym na podane przez Kupującego konto bankowe.
VI. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące Umowy.
- Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail reklamacje@norpol.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
e) paragon lub fakturę potwierdzającą zakup. - Sprzedawca może odmówić rozpoznania reklamacji, jeśli wskazane przez Kupującego dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, w tym ustalenia Umowy, której reklamacja dotyczy lub danych umożliwiających kontakt z Kupującym.
- Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji.
- O rozstrzygnięciu reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.
- Informujemy, że każdy Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
VII. PRZERWY TECHNICZNE
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do norpol.pl oraz wynikającymi z tego konsekwencjami.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w obecności jego towarów i Informacji w serwisie norpol.pl, spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi, itd.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu Sprzedawcy norpol.isklep24.pl. Zmiana wchodzi w życie z chwilą opublikowania zmienionego Regulaminu Sprzedawcy norpol.pl. Zmiana Regulaminu Sprzedawcy norpol.isklep.pl nie dotyczy Umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu Sprzedawcy norpol.isklep24.pl.
- W przypadku zawierania Umowy w ramach norpol.isklep24.pl Kupujący poproszony jest każdorazowo o akceptację nowego Regulaminu Sprzedawcy norpol.isklep24.pl.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminu Sprzedawcy norpol.pl zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. W sprawach dotyczących norpol.pl (w tym wykorzystania loginu i hasła użytkownika norpol.pl) zastosowanie mają odpowiednie postanowienia Regulaminu norpol.pl.
- Wszelkie spory pomiędzy stronami rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
- Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: sklep24@norpol.pl lub numerem telefonów +48 77 463 90 90, +48 603 391 070
- Niniejszy Regulamin Sprzedawcy norpol.pl wchodzi w życie z dniem 2017-09-06
Data aktualizacji: 2017-12-23 19:33:00